Pochodzę z rodziny z tradycjami pedagogicznymi a geny nauczania są u nas przenoszone z pokolenia na pokolenie. Po wielu latach doskonalenia się, stałam się nauczycielem dyplomowanym wychowania przedszkolnego, pedagogiem a także terapeutą integracji sensorycznej oraz arteterapii, terapii ręki i terapii ruchowej. Lubię być z dziećmi, obserwować je i uczyć się od nich, odkrywać ich talenty, predyspozycje, wspierać je w dążeniu do celu. To dzieci od 30 lat inspirują mnie jak pełnić rolę dobrego nauczyciela. A może już w dzieciństwie odkrywałam jak stać się wrażliwą i oddaną dzieciom nauczycielką, kiedy moim młodszym koleżankom organizowałam zabawę w szkołę. Dziś wspierając młode pokolenie nauczycielek w ich pracy oraz planując zajęcia edukacyjne w przedszkolu kieruję się najnowszymi osiągnieciami dotyczącymi pracy mózgu, wiedzą z neurodydaktyki i edukacji ewolucyjnej.