Zabawy integracyjne, konstrukcyjno-manipulacyjne, plastyczne, indywidualna praca z dzieckiem
Wdrażanie zasad higieny i kulturalnego zachowania podczas spożywania posiłku, czynności porządkowe i higieniczne po zakończeniu śniadania
Zajęcia programowe, realizowanie zadań edukacyjnych – zajęcia organizowane, inspirowane i prowadzone przez nauczyciela, gry i zabawy ruchowe, obserwacje przyrodnicze, porządkowanie sali
Przygotowanie do wyjścia na dwór, opanowanie umiejętności związanych z samodzielnym ubieraniem się
Pobyt w ogrodzie przedszkolnym – gry i zabawy ruchowe obserwacje przyrodnicze, wycieczki lub spacery, gry i zabawy organizowane w sali w przypadku złych warunków atmosferycznych, inspirowane głównie przez dzieci
Jemy sobie razem obiadek, drugie danie. kształtowanie dobrych manier przy jedzeniu oraz umiejętności posługiwania się sztućcami i podawania do stołu, czynności porządkowe i higieniczne po posiłku
A teraz odpoczywamy. Zajęcia relaksacyjne, wyciszające, słuchanie muzyki i bajek, odpoczynek na leżaczku
Kształtowanie dobrych manier przy jedzeniu oraz umiejętności posługiwania się sztućcami, czynności porządkowe i higieniczne po posiłku
Zajęcia w małych zespołach, praca indywidualna z logopedą, zajęcia wyrównawcze, gry i zabawy dowolne
Przygotowanie do posiłku, czynności higieniczno – porządkowe po posiłku
Zabawy dowolne w sali lub na powietrzu, praca indywidualna nauczyciela z dzieckiem.
Do jutra, do miłego zobaczenia.
Czas pobytu dziecka w naszym przedszkolu podzielony jest według nowej podstawy programowej wychowania przedszkolnego, w którym pobyt dziecka w przedszkolu podzielony został na pięć części:
Organizacja czasu zajęć rozliczana jest tygodniowo. Proporcje organizowania czasu zajęć mają na celu prawidłowy rozwój psychoruchowy oraz odpowiedni przebieg wychowania i kształcenia dziecka.